DRIVE: Train je stoïcijnse mindsetBestel het boek nu

Tuitert & Zonderland letterlijk en figuurlijk uitgerust met M Line

Tuitert & Zonderland letterlijk en figuurlijk uitgerust met M Line

Uden, 23 november 2011 – De Nederlandse beddenfabrikant M Line is trots dat ze in Mark Tuitert en Epke Zonderland twee nieuwe gezichten heeft gevonden voor een vervolg van haar sportieve reclamecampagne “sleep well, move better”.

“M Line positioneert zich al jaren als hét slaapsysteem voor topsporters en onderstreept dit door wederom twee grote kampioenen aan zich te binden”, aldus Ton Anbeek CEO Beter Bed Holding N.V.  “We hebben in het verleden al vele Nederlandse sporters voorzien van een M Line slaapsysteem. Het blijft echter speciaal om voor deze kritische sporters de beste nachtrust te mogen verzorgen.”

M Line slaapsystemen kenmerken zich door de ultieme drukverlagende eigenschappen, waardoor het zich exact naar de contouren van het lichaam vormt. Het lichaam neemt een ontspannen houding aan, spieren en zenuwen worden minder belast en de bloedsomloop wordt gestimuleerd. Hierdoor slaap je rustiger en heb je meer energie voor de dag. Een uniek slaapconcept, bij uitstek geschikt voor topsporters. Olympisch kampioen en sportman van het jaar 2010 Mark Tuitert beaamt dit door te vertellen dat M Line al jaren wordt gewaardeerd door sportief Nederland. “Nu ik zelf een M Line bed heb, begrijp ik waarom iedereen zo enthousiast is. Dit klinkt als een open deur, maar ook in mijn rustperiodes wil ik niets aan het toeval overlaten, M Line helpt me hier echt bij.” Europees kampioen Epke Zonderland vervolgt: “Ik vind het opmerkelijk dat je op ieder niveau in de organisatie de passie voor het ‘ultieme slaapsysteem’ terugziet. Of het nu de accountmanager is tijdens het dealerbezoek, de binnendienst ten tijde van uitlevering, of de directie, iedereen praat vol passie over het product.”

Arjen Bergevoet, directeur M Line, is uiteraard trots om dit te horen; “Dit is voor ons topsport! In samenwerking met Triple Double Sportmarketing hebben we de bewuste keuze gemaakt voor Epke en Mark, twee absolute toppers die passen bij ons merk, maar ook passen bij elkaar. Ik vind het leuk om te horen dat de beide heren, afzonderlijk van elkaar, dit ook aangeven.”

Mark Tuitert zal dit najaar in de reclamecampagne van M Line te zien zijn, terwijl Epke Zonderland in het voorjaar de campagne kracht bij zet. Grote winnaars hebben elkaar gevonden. Zowel Epke Zonderland, Mark Tuitert als M Line gaan voor niets minder dan het allerbeste. Op naar een succesvol jaar voor dit unieke trio!

Mline is niet alleen als beste getest door de consumentenbond in september 2011 maar wordt ook aanbevolen door vele topsporters en fysiotherapeuten. Zie voor meer informatie www.mline.nl.


Informatie aanvragen







    Informatie aanvragen